Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

Έτσι για το καλησπέρα...! ( Ή.. καλύτερα μάλλον για το... καλημέρα!! )

Η ώρα μπορεί να είναι κιόλας 12 και 30, ( κάτι που σημαίνει πως σήμερα είναι πλέον 20 του μηνός και απέχουμε μόλις λίγες εβδομάδες από την αφετηρία μιας ''καινουριας'' ζωής χιλιάδων νέων στην χώρα μας που αρχίζουν την φοιτητική τους ζωή ) κι όμως εγώ δεν έχω καθόλου ύπνο.. Η αλήθεια βέβαια είναι πως ξύπνησα πριν μισή ώρα(!) οπότε μου φαίνεται κατα κάποιο τρόπο απολύτως φυσιολογικό!!!!  Anyway.. ή αλλιώς τεσπα όπως λέμε εμείς οι νέοι, στην ιδιότροπη είναι η αλήθεια, διάλεκτο που χρησιμοποιούμε, σε αυτό το πρώτο δημοσίευμα του blog μου θα ήθελα να καταγράψω τις ''φιλοδοξιες'' μου για αυτό το ιστολογιο. Καταρχήν να δηλώσω τον σκοπό δημιουργίας του:
  • ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
  • ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
  • και φυσικά ΑΠΕΙΡΟ ΚΡΑΞΙΜΟ! 
Βέβαια κατα καιρούς και αναλόγως με τα κέφια κυρίως θα δημοσιεύω, ή μάλλον θα ''μοιραζομαι'' μαζί σας, κάποια γεγονότα από την ίδια μου την ζωή. ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ μου με άλλα λόγια. Αυτονόητο είναι βέβαια οτι δέχομαι την οποιαδήποτε κριτική για το οποιοδήποτε άρθρο στο blog μου και είμαι διατεθειμένος να συζητήσω μαζί σας την κάθε απορία ή αντίρρηση σας σε όσα καταγράφω!

Ελπίζω να διασκεδάσετε με τα επερχόμενα άρθρα μου και να με στηρίξετε στην προσπάθεια μου για ένα επιτυχημένο blog!! 

5 σχόλια: